ADMINISTRATION
VI TAR HAND OM ALLT SOM RÖR ERA BILAR.
I vårt utbud ingår bland annat hantering av bilrelaterade fakturor och leverantörskontakter. Självklart besvarar vi också de frågor vi får in från era förare. Vi kan också hjälpa till med rådgivning, kalkylering, statistik, bilpolicy, autoanalys och mycket mer.
I vår nya digitala kundportal beställer du enkelt nya fordon till företaget och attesterar beställningen säkert med Mobilt BankID. Efter att du skickat in ett ärende till oss, följer du det smidigt i portalen hela vägen fram till beställningen är genomförd ute hos bilhandlaren. I portalen får du också en bra översikt av företagets fordon och kan enkelt kontrollera kostnader, miljöpåverkan, föraruppgifter och kontraktstid.
Via AutoPlan-kortet som är ett kombinerat fakturerings- och drivmedelskort, kan ni underlätta fakturahanteringen med samfakturering. På så sätt kan företaget få alla kostnader för företagets bilar på en och samma faktura med ett färdig-konterat bokföringsunderlag.
Vi erbjuder:
- Digital plattform för alla AutoPlan-ärenden.
- Digitalt beställningsflöde med attestering via Mobilt BankID
- Fakturagranskning och hantering av samtliga inkommande fakturor
- Kombinerade fakturerings- och drivmedelskort hos samtliga stora oljebolag
- Laddbrickor/laddkort från de största aktörerna på marknaden
- Tre olika lösningar för drivmedelshantering
- Samlingsfaktura
- Beräkning av förmånsvärden
- Lönefil för samtliga lönerelaterade poster
- Smidig körjournalshantering för era förare via vår webbplats och app
- Försäkringsservice som ger dig snabba besked i försäkringsrelaterade frågor
Tilläggstjänster:
- Vi hjälper dig att ta fram en bilpolicy anpassad till ditt företag
- Statistik och analyser över din vagnpark
- Listor, rapporter och elektronisk fakturering
- Rådgivning och uppföljningsmöten